Kazetové rámy zhotovujeme z dubu a břízy , buď bez povrchové úpravy, nebo mořené v odstínech hnědé, šedé, černé nebo bílé lazury. Hluboký profil rámu vytváří vzduchový prostor mezi dílem či artefaktem, plní ochrannou funkci a obohacuje adjustaci o třetí rozměr.
Dílo vlepujeme k podkladu PH neutrální archivní páskou v horním okraji a necháme ho v prostoru vitríny přirozeně vyvěšené, což umožňuje případné napínání a smršťování díla při změnách vlhkosti vzduchu.
Kazetové rámy zhotovujeme z dubu a břízy , buď bez povrchové úpravy, nebo mořené v odstínech hnědé, šedé, černé nebo bílé lazury. Hluboký profil rámu vytváří vzduchový prostor mezi dílem či artefaktem, plní ochrannou funkci a obohacuje adjustaci o třetí rozměr.
Dílo vlepujeme k podkladu PH neutrální archivní páskou v horním okraji a necháme ho v prostoru vitríny přirozeně vyvěšené, což umožňuje případné napínání a smršťování díla při změnách vlhkosti vzduchu.
Jednoduché hliníkové profily jsou oblíbené zvláště pro rámování fotografií.
Hliníkové rámy zhotovujeme na míru.
Mezi sklo a list lze vložit paspartu.
Hliníkové rámy lze použít pro rámování se sklem i bez skla. Varianta bez skla se neobejde bez podlepení na nosnou desku smart, forex či dibond.
Přesvědčení, že rám má být maximálně funkční a co nejvíce neutrální, nás vedlo ke zřízení vlastní lakovny.
Tmelené a přebroušené rámy z masivu (nejčastěji z břízy) stříkáme kvalitními polyuretanovými barvami, převážně bílou.
Protože nástřik je poslední operací při výrobě rámu, spoje v rozích jsou skryté pod vrstvou laku a rám působí naprosto čistě.
Podbíjené rámy jsou vhodným způsobem adjustace maleb na plátně nebo na malířských deskách a kartonech.
Olejová či akrylová malba nevyžaduje krytí sklem, proto můžeme polohovat rám tak, aby nezakrýval světlost obrazu.
Obrácený profil podbíjeného rámu umožňuje, aby mezi dílem a rámem vznikla mezera, která adjustaci opticky oddělí od obrazu a dá mu vzdušnost.